מדי צה"ל ושטריימל: התיעוד שמרגש את הרשת • צפו

שלום סיון, הקטע הזה צולם הלילה באולם חתונות בבני ברק. חתונה של בחור מבית חסידי, בוגר המסלול החרדי של גבעתי, לוחם שהשתחרר לפני חודש אחרי שירות בשכם. באופן טבעי הגיעו חברים במדים וחברים בשחור-לבן ורקדו ככה ביחד. אותי זה ריגש''
חיים הלר | צילום: מנדי כץ 16 Comment on מדי צה"ל ושטריימל: התיעוד שמרגש את הרשת • צפו

אתמול התקיימה באולמי ארמונות חן חתונה לא שגרתית • החתן שירת במסגרת השירות החרדי של גבעתי, והוא השתחרר רק לפני כחודש לאחר שירות באיו"ש, ובין היתר שירות ממושך בשכם

שלום סיון, הקטע הזה צולם הלילה באולם חתונות בבני ברק. חתונה של בחור מבית חסידי, בוגר המסלול החרדי של גבעתי, לוחם שהשתחרר לפני חודש אחרי שירות בשכם. באופן טבעי הגיעו חברים במדים וחברים בשחור-לבן ורקדו ככה ביחד. אותי זה ריגש''
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול התקיימה באולמי ארמונות חן חתונה לא שגרתית: החתן שירת במסגרת השירות החרדי של גבעתי, והוא השתחרר רק לפני כחודש לאחר שירות באיו"ש, ובין היתר שירות ממושך בשכם.

לחתונה הגיעו חברים רבים, בהם חיילים חרדים, אולם למרות הכול, היה מי שהפיץ ברשת החברתית תמונה של השולחנות שאינם מלאים, תוך קריאה לציבור להגיע ולשמח את החתן, ואכן היו רבים שנענו לקריאה והגיעו לשמח את החתן החייל, בלב ליבה של העיר בני ברק.

אשת התקשורת החרדית סיוון רהב מאיר פרסמה את התיעוד ברשת החברתית והוסיפה את הטקסט שנשלח אליה: "שלום סיון, הקטע הזה צולם הלילה באולם חתונות בבני ברק. חתונה של בחור מבית חסידי, בוגר המסלול החרדי של גבעתי, לוחם שהשתחרר לפני חודש אחרי שירות בשכם. באופן טבעי הגיעו חברים במדים וחברים בשחור-לבן ורקדו ככה ביחד. אותי זה ריגש. חשבתי לעצמי גם, שאם מישהו שם רק היה זורק לאחד החיילים איזו מילה לא-יפה, זה כבר היה פותח מהדורת חדשות… אז למה לא לפרסם גם רגעים כאלה?".



16 תגובות

מיין תגובות
  1. 15

    למגיב1 חיים!
    הינך מדבר מתוך גרונם של קבוצת אנשים מלאים באינטרסים שונים…
    שטענת הדגל שלהם זה גזירת הגיוס… הם נתלו על 'עץ' גבוה ולא יודעים איך לרדת ממנו!
    כל מי ששמע לגדולי הדור לא ניזוק במאומה!

  2. 12

    אני מכיר טוב את המשפחה יש בן שהיום הוא אברך טוב שעבוד במנוף באתרי בניה הוא היה חילוני גמור שעבד באילת בבתי מלון בתחום הבידור הוא היה מגיע הביתה ההורים חיבדו אותו והוא היה רואה שאין כלום בבית אכול וביגוד לאחים ואחיות היה עושה קניות ב- 3000 שקל גם בלי שיגדו לו
    אז ל- 1 תתבייש איך שאתה בכלל חושב על השטיות ולכל מי שחושב כמוך
    אז תודה!!!

  3. 11

    עם ישראל הוא טוב, וכל אחד מאיתנו חלק מהעם הזה, נכון שיש בו פלגים שונים וקוטביים לחלוטין, אבל צריך להפנים שהתלהמויות, פוגענות וזלזול אחד בשני לא יובילו אותנו לשום מקום, אף אחד לא מבקש מאיש לשנות את דעתו בנושאים שונים, טבעי ולגיטימי לחלוטין שיהיו חילוקי דעות בינינו ,כך היה בעבר וזה גם מה שיהיה עד בוא גואל, מה שצריך עכשיו זה פשוט לקבל את השני, לכל אחד יש את מורו ורבו וכל ענין לגופו, אישית יצא להכיר כמה מה"חרד"קים", אין אחד ממי שאני מכירה שלא נשלח לצבא בעצת גדול בישראל! אז די למריבות, באותה מידה שאנו מבינים ששחיטת בני עדות המזרח שונה מהשחיטה האשכנזית ואיש לא יוצא על השני בפאשקווילים ובהם זעקות "אוכלי טרפות",וכדו', אולי הגיע הזמן שנבין שגם בענין הזה יש חילוקי דעות וכל אחד ילך בעצת רבותיו בלי לפגוע בשני?! איזהו מכובד המכבד את הבריות- מתי נפנים כבר??

  4. 10

    למגיב 1 חיים!
    חזק ואמץ ואל תענה לכל המגיבים המטומטמים שעוד חושבים שגדולי ישראל הורו להתגייס. חרד"ק זה הפושע של השכונה שלא הצליח בשום דבר בחיים לכן השטן מצא בו הזדמנות נפלאה לדרדר על ידו את עם ישראל. חרד"ק זה מיסיונר! מי שרואה חרד"ק צריך לברוח ממנו כמה שיותר הוא מסוכן לא פחות ממחבל עם חגורת נפץ שמסתובב בין ילדינו ועלול להתפוצץ בכל רגע!
    ודרך אגב אני לא עץיניק אני חסיד שפשוט רואה את השואה שמתחוללת כאן!
    גם כשהרכבות נסעו לאושביץ עדיין המשיכו הרבה להאמין שלא קורה כלום והכל בסדר! וכל האומרים "גדולי ישראל" שימו לב שהגדולים לא התכנסו בנושא זה מאז העצרת כלומר הם לא הכריעו בעד החוק רק החכי"ם "החרדים" שבגדו בנו ובגדולי ישראל עושים ככל העולה על רוחם למען בצע כסף וקצת כבוד!! בושה!

  5. 9

    ל-1 צא מהאינטרנט זה לא מקום בשבילך

  6. 7

    אנשים יקרים כדאי שתרגעו מהר אף אחד לא צריך להיכנס לשני לתוך החיים
    לא ואני לא חרדק אני חרדי אשכנזי שמעוניין בשלום!
    זה החילול ה' הגדול ביותר !

  7. 5

    אשריהם ישראל שיש כזה אהבה בין אחד לשני!!!
    המשיכו כך!!!!!!

  8. 4

    אתם מעדיפים שהוא יתגלגל ברחוב???????????
    כל הכבוד לחיילים החרדים!!!! שמבינים שהצבא זה המקום לשהם…….